مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-15سياسي

رضاخواه: برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه نسل پنجم تلفن همراه چیست؟


نماینده مردم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اینترنت ثابت در کشور تاکید کرد: این موضوع نیازمند سرمایه گذاری جدی جهت جبران عقب ماندگی است.

- نماینده مردم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اینترنت ثابت در کشور تاکید کرد: این موضوع نیازمند سرمایه گذاری جدی جهت جبران عقب ماندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی رضاخواه در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به سوال خود و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت کاهش شدید سرعت اینترنت در ماه های اخیر و اقدامات انجام شده برای توسعه شبکه ملی اطلاعات، گفت: طرح کلان شبکه ملی ارتباطات 37 تکلیف دارد و بنا به گفته وزیر محترم در این زمینه 200 پروژه تعریف شده که اجرای آنها به 59 درصد پیشرفت رسیده است؛ سوال این است که شاخص اندازه گیری این پیشرفت چیست؟ چون وزیر قبلی نیز می گفت ما 80 درصد پیشرفت داریم.

در این زمینه شما می فرمایید که در ابتدای دولت سیزدهم اجرای این شبکه 30 درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: البته این را می دانم که از سال 1389 که تعریف شبکه ملی اطلاعات در قانون برنامه پنجم آمده بود تا سال 1400 شاخص اندازه گیری نداشت اما اینکه آقای وزیر می گوید اجرای این شبکه تا الان 59 درصد پیشرفت داشته، بر چه اساس است؟ این ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضاخواه: برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه نسل پنجم تلفن همراه چیست؟

رضاخواه: برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه نسل پنجم تلفن همراه چیست؟