مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-15اقتصادي

نهضت ملی مسکن در پردیس اجرا نمی شود/ طرح متروی تهران_پردیس در مسیر تغییر


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره اینکه گام دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید آغاز شده است، گفت: اولویت دولت تحویل مسکن مهر است و به دلیل تعهداتی که در حوزه مسکن مهر پردیس داریم طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اجرا نمی شود.

- علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص تکمیل مساکن مهر فازهای پنج، هشت، نه و یازده به شهروندان و تحویل این فازها به دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: یکی از سیاست های ما در دولت سیزدهم بستن پرونده مسکن مهر بوده و رییس جمهور نیز دستوری در این خصوص صادر کرده اند و اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها پیش بینی شده است.

وی با اشاره به روند کندی که عملیات اجرایی مسکن مهر داشته است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تخصیص اعتباراتی از محل صندوق ملی مسکن برای این موضوع در نظر گرفته شده و امیدوارم با همت همکارانم در پردیس و سایر شهرهای جدید کشور بتوانیم پرونده طرح مسکن مهر را ببندیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: طی 11 سال گذشته مسکن مهر با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود که باعث سالها تاخیر در تحویل شد و متقاضیان این مساکن مطالبه به حق خود را مدام پیگیری و ما شرمنده این عزیزان هستیم که پس از 11 سال نتوانستیم مسکن آنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن در پردیس اجرا نمی شود/ طرح متروی تهران_پردیس در مسیر تغییر

نهضت ملی مسکن در پردیس اجرا نمی شود/ طرح متروی تهران_پردیس در مسیر تغییر