مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-15دانش

دوازدهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «امنیت در قرآن» برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «امنیت در قرآن» روز دوشنبه 23 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 به صورت حضوری و برخط در تالار امیر کبیر برگزار شد.

- دوازدهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع امنیت در قرآن برگزار شد دوازدهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع امنیت در قرآن 23 آبان از ساعت 10 تا 12 به صورت حضوری و برخط در تالار امیر کبیر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع امنیت در قرآن روز دوشنبه 23 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 به صورت حضوری و برخط در تالار امیر کبیر برگزار شد.

** اولیای خدا بهترین کسانی اند که می توانند امنیت را برقرار کنند/ یکی از نشانه های جامعه سالم وجود امنیت استمحمدرضا جلیلی عضو کمیسیون سبک زندگی شورایعالی انقلاب فرهنگی در این نشست گفت: خداوند اولین مکان برای انسان یعنی زمین را امن قرار داده است و یکی از نشانه های جامعه سالم وجود امنیت است.

وی با بیان اینکه از نگاه قرآن ایجاد امنیت و برطرف کردن ترس از مردم، یک کار خدایی و بستر اطاعت از اوامر الهی است، افزود: ایجاد امنیت در قرآن کریم به عنوان رحمت الهی معرفی می شود به صورتی که در آیات متعدد سوره کهف، مطرح می شود، که ساخت سد ذوالقرنین برای ایجاد امنیت بوده است و آن را رحمتی از جانب پروردگار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «امنیت در قرآن» برگزار شد

دوازدهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «امنیت در قرآن» برگزار شد