مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-15سياسي

تقابل بین ایران و استکبار، تقابل بین کل اسلام و کل شرک است


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تقابل بین ایران اسلامی و استکبار جهانی در حال حاضر یک تقابل تعیین کننده بین کل اسلام و کل شرک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همایش تخصصی جهاد تبیین ویژه مبلغین و روحانیون با حضور آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روحانیون، مبلغین و طلاب، در مدرسه علمیه حضرت قائم (عج) شهرستان حمیدیه برگزار شد.

آیت الله حیدری با تاکید بر تشابه بین تقابل ایران و استکبار جهانی و جنگ احزاب که در آن کل احزاب و ادیان ضد مسلمانان لشکر عظیمی را جمع کردند و به جنگ با مسلمانان پرداختند، اظهار کرد: تقابل بین ایران اسلامی و استکبار جهانی در حال حاضر یک تقابل تعیین کننده بین کل اسلام و کل شرک است.

وی افزود: این جنگ از روز اول انقلاب اسلامی شروع شده و تا امروز ادامه دارد که البته به لطف خدا، فرماندهی رهبری و پشتیبانی ملت غیور و ولایتمدار ایران، در طول چند دهه گذشته، پیروزی های عظیم و بی نظیری را برای ما به ارمغان آورده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب جامعه ایران از لحاظ حقوقی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در پایین ترین سطح خود قرار داشت گفت: امروز می بینیم که ایران به برکت انقلاب به پیشرفت های بزرگ و اقتداری رفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل بین ایران و استکبار، تقابل بین کل اسلام و کل شرک است

تقابل بین ایران و استکبار، تقابل بین کل اسلام و کل شرک است