مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-15ورزشي

مجریانی که صداوسیما برای جام جهانی انتخاب کرد


تلویزیون در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022، پخش برخی ویژه برنامه هایش را آغاز کرده و در امتداد آن تعدادی دیگر از برنامه ها را همزمان با آغاز مسابقات روی آنتن خواهد فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اینسا، علاوه بر شبکه های سه و ورزش که با تمرکز بر مسابقات، برنامه های اصلی را روی آنتن می فرستند، ابعاد دیگر جام جهانی در دستور کار دیگر شبکه ها و برنامه های عمومی سیما نیز قرار دارد و در کنار آن، حق پخش حواشی فوتبال ها هم خریداری شده است.

اما در جام جهانی 2022 قطر، چه مجریان و گزارشگرانی برای این ویژه برنامه ها انتخاب شده اند؟ کدام ها به قطر اعزام شده یا می شوند و چه افرادی قرار است اداره گر ویژه برنامه هایی باشند که از استودیوها روی آنتن می روند؟ جواد خیابانی، محمدرضا احمدی، محمدحسین میثاقی، رسول مجیدی، عبدالله روا و محمد میر به عنوان مجریان ویژه برنامه های جام جهانی و رامین ناصر نصیر و نیماشاهرخ شاهی و حمید محمدی به عنوان راوی برنامه ها و پیمان یوسفی به عنوان تهیه کننده در این دوره از ویژه برنامه های جام جهانی با شبکه های سه و ورزش و نسیم همکاری دارند.

هر چند که به گفته معاون سیما در این دوره از رقابت های جام جهانی، به فراخور موضوع و ساختار برنامه، از مجریان غیرورزشی و چهره های جدیدی استفاده خواهد شد که البته این به معن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریانی که صداوسیما برای جام جهانی انتخاب کرد

مجریانی که صداوسیما برای جام جهانی انتخاب کرد