مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-15سياسي

ضرورت توجه به موارد مغفول/جزییات در آثار سوگواره عاشورایی مهم است


داور بخش تایپوگرافی سوگواره هنر عاشورایی، توجه به جزییات و استفاده از بیان درستی که بتواند محتوا را از طریق فرم به مخاطب منتقل کند در آثار سوگواره هنر عاشورایی را نکته ای حائز اهمیت دانست.

- حسین چمن خواه داور بخش تایپوگرافی چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی درباره معیارهای داوری در این دوره سوگواره به خبرنگار مهر گفت: در ارائه اثر به سوگواره عاشورایی و توجه به جزییات و برخورداری از بیان درستی که محتوا را به واسطه فرم به مخاطب انتقال دهد، اهمیت دارد.

وی اظهار کرد: مشکل عمده کسانی که می خواهند با رویکرد دینی و مذهبی دست به خلق آثار هنری بزنند کمبود منابعی است که این افراد را با حقیقت (حقیقت نسبت با آنچه وجود داشته) این موضوعات آشنا کند.

داور بخش تایپوگرافی سوگواره هنر عاشورایی در ادامه بیان کرد: عمدتاً هنرمندان کمتر به این موضوع توجه می کنند که مضمون و محتوا باید از کجا نشأت بگیرد و این در حالی است که توجه به این امر روی فرم هم تأثیرگذار است.

وی همچنین گفت: حوادث اخیر که نمونه ای از دیگر اتفاقات است، ضرورت توجه به مواردی را یادآوری می کند که مورد غفلت قرار گرفته یا کمتر به آن توجه شده برای مثال اگر فلسفه حوادث تاریخی یا جریان عاشورا را در راستای جریان توحیدی و در مقابل جریان کفر بدانیم که فلسفه تکامل مادی دارد و بر اساس آن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به موارد مغفول/جزییات در آثار سوگواره عاشورایی مهم است

ضرورت توجه به موارد مغفول/جزییات در آثار سوگواره عاشورایی مهم است