مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-15سياسي

محمدبیگی: بدون حمایت از شرکت های داروسازی نباید منتظر اعجاز در تولید دارو بود


یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که برای تسهیلات بانکی و وامی نتوانیم از شرکت های داروسازی حمایت کنیم، نمی توانیم منتظر اعجاز در تولید دارو باشیم.

- یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که برای تسهیلات بانکی و وامی نتوانیم از شرکت های داروسازی حمایت کنیم، نمی توانیم منتظر اعجاز در تولید دارو باشیم.

امروز نیازمند بروزرسانی خطوط تولید دارو هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه محمدبیگی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون بهداشت و درمان در مورد بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو و علل کمبودهای اخیر در کشور (گزارش شماره دوم از نحوه اجرای طرح دارویار)، طی اظهاراتی گفت: شاهد یک خیزش عظیم در حوزه سلامت به نام نهضت سلامت الکترونیک هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این روند نباید متوقف شود، افزود: عدم تحقق این روند وابسته به پرداخت بودجه سلامت الکترونیک در بند ب تبصره 17 قانون بودجه توسط سازمان برنامه و بودجه است.

قرار بود 50 درصد از این بند یعنی حدود 700 میلیارد تومان به حوزه نظام ارجاع، پزشک خانواده و سلامت الکترونیک تخصیص یابد که تا امروز ریالی به این موضوع اختصاص پیدا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدبیگی: بدون حمایت از شرکت های داروسازی نباید منتظر اعجاز در تولید دارو بود

محمدبیگی: بدون حمایت از شرکت های داروسازی نباید منتظر اعجاز در تولید دارو بود