مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-15اقتصادي

عملیاتی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجیره عظیم تولید را فعال می کند


عملیاتی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به ویژه در حوزه بانکی زنجیره عظیم تولید را فعال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از استانداری استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه در نشست بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی در حوزه بانکی، اظهار داشت: عملیاتی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به ویژه در حوزه بانکی زنجیره عظیم تولید را فعال می کند.

وی افزود: تمام بانک های عامل باید خود را موظف به اجرای دقیق مصوبات سفر ریاست جمهوری بدانند و این امر از اولویت های مهم است.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه تسهیلات مربوط به حوزه تولید در سرفصل های سرمایه گذاری، تسهیلات ثابت و تسهیلات در گردش و بخشی هم مربوط به وام های خرد است، ادامه داد: درخواست برای اعطای وام های خرد در سفر ریاست جمهوری در سامانه سامد به ثبت رسیده و حدود 15 هزار نفر در سامانه سامد ثبت نام کرده اند و منابع آن هم تأمین شده و لازم است بانک ها در پرداخت این وام ها تسریع کرده و اهتمام جدی داشته باشند.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه حرکت چرخ اقتصاد استان مرکزی با اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور شتاب می گیرد، گفت: عملیاتی شدن مصوبات زنجیره عظیم تولید را فعال خواهد کرد و با توجه به اهمیت و نگاه مقام معظم رهبری به مقوله تولید باید تلاش شود تا در این زمینه گام های بلندتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجیره عظیم تولید را فعال می کند

عملیاتی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجیره عظیم تولید را فعال می کند