مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-15اجتماعي

خودروهای فرسوده و غیر استاندارد بیشترین نقش را در آلودگی هوای زمستان دارند


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به فرا رسیدن روز های سرد سال عنوان کرد: اکسیدهای نیتروژن ناشی از اگزوز خودروها به ویژه خودروهای فرسوده و غیر استاندارد، - ایسنا/قم مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به فرا رسیدن روز های سرد سال عنوان کرد: اکسیدهای نیتروژن ناشی از اگزوز خودروها به ویژه خودروهای فرسوده و غیر استاندارد، بیشترین نقش را در آلودگی هوای زمستان دارند.

سید رضا موسوی مشکینی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم در گفت و گو ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن روز های سرد سال عنوان کرد: اکسید های نیتروژن ناشی از اگزوز خودرو ها به ویژه خودروهای فرسوده و غیر استاندارد، بیشترین نقش را در آلودگی هوای زمستان دارند.

موسوی مشکینی تصریح کرد: ذرات معلق کمتر از ده میکرون در تابستان و اکسید های نیتروژن در زمستان، مهمترین منابع آلاینده هوای شهر قم و عامل شکل گیری ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون در تمامی فصول هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بیان کرد: سهم بالای تردد خودرو های شخصی و تاکسی ها در شهر قم و فرسوده بودن خودرو ها از مهمترین عوامل آلودگی هوا به ویژه در روز های سرد سال است و در همین راستا از رده خارج کردن خودروهای فرسوده به ویژه تاکسی ها و احیای ناوگان حمل و نقل عمومی باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای فرسوده و غیر استاندارد بیشترین نقش را در آلودگی هوای زمستان دارند

خودروهای فرسوده و غیر استاندارد بیشترین نقش را در آلودگی هوای زمستان دارند