مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-15ورزشي

زنگ خطر کاهش سرانه مطالعه


بخش زیادی از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در نتیجه بی توجهی به کتاب و پایین بودن سرانه مطالعه است.

- ایسنا/البرز رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بخش زیادی از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در نتیجه بی توجهی به کتاب و پایین بودن سرانه مطالعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی قاسمپور با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: در خصوص دلیل کاهش سرانه مطالعه کتاب تنها به یک دلیل خاص نمی توان بسنده کرد و مجموعه عوامل متعددی در طول زمان و سالیان اخیر دست به دست هم داده تا سرانه کتاب و کتابخوانی هر ساله کاهش پیدا کند و تبدیل به یک زنگ خطر شود.

رییس شورای اسلامی شهر کرج به سهم شهرداری در توسعه فرهنگ کتابخوانی اشاره و تصریح کرد: استفاده بیش از حد از فضای مجازی، افزایش قیمت کتاب، رشد تکنولوژی و تمایل جمعی برای رسانه های بصری، عدم تبلیغات مناسب جهت کتابخوانی از دلایل اصلی کاهش سرانه مطالعه کتاب هستند.

قاسم پور بر اهتمام ویژه شهرداری در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره و بیان کرد: مدیریت شهری می تواند با دایر کردن ایستگاه کتاب و کتابخوانی در مجتمع های پر جمعیت مناطق مختلف شهرداری توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تا شهروندان بتوانند در تمامی رده های سنی به مطالعه مبادرت ورزیده و شاهد گسترش فرهنگ مطالعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر کاهش سرانه مطالعه

زنگ خطر کاهش سرانه مطالعه