مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-15اقتصادي

لوله گستر اسفراین، پایلوت مناسبی برای نوسازی صنایع ایران


معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو، لوله گستر اسفراین را پایلوت مناسبی برای نوسازی صنایع ایران دانست.

- معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تاکید کرد: لوله گستر اسفراین، پایلوت مناسبی برای نوسازی صنایع ایران ایسنا/خراسان شمالی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو، لوله گستر اسفراین را پایلوت مناسبی برای نوسازی صنایع ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس فرشاد مقیمی طی جلسه ای با حضور مدیران ایدرو و وزارت صمت، مدیرعامل لوله گستراسفراین و گروهی از مشاوران و متخصصان، لوله گستر را مدل مناسبی بعنوان پایلوت نوسازی صنایع ایران دانست و تاکید کرد: شاخص ها به ما می گویند که اگر در بخش بازسازی یا نوسازی لوله گستر اسفراین سرمایه گذاری شود، می توان آینده بسیار خوبی برای آن متصور بود.

مقیمی به عملکرد تاثیرگذار سنوات اخیر و رشد بازدهی لوله گستر اسفراین اشاره کرد که با سرمایه گذاری هدفمند می تواند بیش از پیش در مسیر رشد و موفقیت قدم بردارد.

وی با بیان این که افزایش بازدهی لوله گستر در سایه تصمیمات و عملکرد مثبت مدیریتی و همچنین نوسازی و بازسازی انجام شده است، تاکید کرد: این شرکت پایلوت خوبی برای الگو شدن در موضوع نوسازی صنایع کشور است و می خواهیم با توجه به پتانسیل ها و پیشرفت های شرکت لوله گستر اسفراین، آن را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوله گستر اسفراین، پایلوت مناسبی برای نوسازی صنایع ایران

لوله گستر اسفراین، پایلوت مناسبی برای نوسازی صنایع ایران