مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-15ورزشي

پارچه دومتری که در دقیقه 90 تبدیل به لباس تیم ملی شد


شامگاه 17 آبان لباس تیم ملی درحالی رونمایی شد که دور از عناصر ایرانی بود و نتوانست خواسته های اعضای تیم ملی را برای حضور در جام جهانی قطر 2022 برآورده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار خود در گروه A مقدماتی در قاره آسیا، روز پنجشنبه 27 ژانویه (7 بهمن سال گذشته) در تهران یک بر صفر مقابل تیم عراق پیروز شد و زودهنگام به جام جهانی 2022 قطر راه یافت و این درحالی است که فدراسیون فوتبال کشور به ریاست شهاب الدین عزیزی خادم برای لباس تیم ملی فراخوانی را ارائه کرد و از همه شرکت ها و برندها درخواست کرد تا طرح ها و ایده های خودشان را برای فدراسیون ارسال کنند.

در این میان برخی از برندها پا به میدان نگذاشتند و تعدادی دیگر از برندهای ایرانی و حتی برندهای خارجی طرح ها و ایده های خود را برای فدراسیون ارسال کردند که در نهایت برند مجید از میان طرح ها به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد که البته این انتخاب هم حاشیه هایی دربرداشت و یکی از شرکت های خارجی به نام آل اشپورت ادعا می کرد که او برگزیده طرح لباس تیم ملی است.

همچنین فدراسیون فوتبال در گیر و دار دریافت طرح های لباس تیم ملی بود که در اسفند سال گذشته عزیزی خادم از مسئولیت خود برکنار شد و سیدمیرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارچه دومتری که در دقیقه 90 تبدیل به لباس تیم ملی شد

پارچه دومتری که در دقیقه 90 تبدیل به لباس تیم ملی شد