مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-15سياسي

دانش آموزان به کتابخوانی با «کتابدار شو» تشویق می شوند


فرهنگسرای اندیشه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه هایی را برای تشویق نوجوانان و دانش آموزان به کتابخوانی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهنگسرای اندیشه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه هایی را با هدف آشنایی عموم مخاطبان با کتاب و تشویق آنان به مطالعه برگزار می کند.

یکی از رسالت های مهم متولیان امر کتاب و کتابخوانی فراهم کردن شرایط برای آشنایی مخاطبان با کتاب ها و نویسندگانی است که شناخت آنها می تواند دریچه ای به یک دنیای تازه باشد.

سلسله جلسات قرار کتاب ، توسط فرهنگسرای اندیشه و با محوریت معرفی بهترین کتاب های منتشر شده به اهالی کتاب و عموم همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

در این برنامه که روز دوشنبه هفته آینده 30 آبان ساعت 16 برگزار می شود، کتاب داستان مکاشفه با حضور نویسنده این کتاب، فرحناز علیزاده و جمعی از علاقه مندان به کتابخوانی معرفی و بررسی می شود.

کتاب هایی که در شهر می چرخند! ویژه برنامه کتاب در گردش از جمله برنامه های فراگیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که به مناسبت هفته کتاب برگزار می شود.

در این ویژه برنامه، یک کتاب در اختیار شهروندان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار داده شده و از آنان دعوت می شود تا پس از مطالعه کتاب آن را در اختیار فرد دیگری قرار بدهند تا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان به کتابخوانی با «کتابدار شو» تشویق می شوند

دانش آموزان به کتابخوانی با «کتابدار شو» تشویق می شوند