مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-15سياسي

اجتماع اقتدار بسیجیان برگزار می شود


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برپایی اجتماع اقتدار بسیجیان با عنوان «حماسه پایداری» در هفته بسیج گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج عمق راهبرد دفاعی برای ملت ایران شد.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برپایی اجتماع اقتدار بسیجیان با عنوان حماسه پایداری در هفته بسیج گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج عمق راهبرد دفاعی برای ملت ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری که صبح امروز (دوشنبه) برای تشریح برنامه های این سازمان در هفته بسیج برگزار شد، با گرامیداشت یاد 90 هزار شهید بسیج در دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دوران افتخارآمیزی است که طی آن رزمندگان اسلام نبرد علوی و عاشورایی را رقم زدند و به واسطه آن، مکتب دفاعی انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت را خلق کردند؛ گفتمانی که امروز مردم ما پرچم دار آن هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران داعیه دار مبارزه با نظام سلطه است، افزود: از 5 آذر 1358 که بسیج با فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت، دوران فعالیت بسیج آغاز شد.

وی گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج عمق راهبردی دفاعی برای ملت ایران شد.

بعد از دفاع مقدس هم بسیج توسعه یافت و به عنوان خدمتگزار ملت ایران ایفای نقش کرد؛ به عنوان مثال در دوران شیوع در کنار سایر ظرفیت های نظام نقش آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع اقتدار بسیجیان برگزار می شود

اجتماع اقتدار بسیجیان برگزار می شود