مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-15ورزشي

ویژه برنامه های «صبا» برای جام جهانی اعلام شد/ پخش زنده فوتبال


ویژه برنامه های جام جهانی رادیو صبا از تولید ترانه تا گزارش زنده بازی های تیم ملی فوتبال اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، بازی های جام جهانی فوتبال به عنوان یک عنصر سرگرم کننده در رادیو صبا مورد توجه قرار گرفته است.

بر همین اساس تولیدات رادیو صبا برای جام جهانی تولیدات ورزشی نیست، بلکه برنامه هایی درباره ورزش با محوریت سرگرمی و درون مایه ای طنز است.

از مهمترین ویژه برنامه های تهیه شده برای بازی های جام جهانی در این شبکه رادیویی می توان به تولید ترانه پرچم ایران بالاست برای جام جهانی، مسابقه طنز 22 کلمه ای ده بیست و دو ، برنامه زنده می ریم که داشته باشیم ، مستند ورزشی جهان در جام و جام صبایی اشاره کرد.

پرچم ایران بالاست ترانه پرچم ایران بالاست با درون مایه طنز و برگرفته شده از اتفاقات روز جامعه در حمایت از تیم ملی فوتبال به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان در رادیو صبا تولید شده است که در روزهای جام جهانی این ترانه را از شبکه های رادیویی و شبکه های سیما می شنویم.

ده بیست و دو ده بیست و دو که از 16 خرداد ماه 1401 پخش خود را بر امواج رادیو صبا آغاز کرده است، آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده برنامه ده بیست و دو درباره بخش های مختلف این برنامه که با حال و هوای جام جهانی فوتبال 2022 قطر از رادیو صبا عنوان کرد: موضوع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های «صبا» برای جام جهانی اعلام شد/ پخش زنده فوتبال

ویژه برنامه های «صبا» برای جام جهانی اعلام شد/ پخش زنده فوتبال