مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-15فرهنگي

نوید خبرهای خوب از انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان


به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برترین های خود در سه حوزه تألیف، ترجمه و داوری تقدیر کرد.

- در آیین تجلیل از برترین های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان که امروز (سه شنبه، 24 آبان ماه) هم زمان با روز کتاب و کتاب خوانی در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد، از زحمات خدابخش حیدری مترجم کتاب برنامه آموزش انفرادی ، هادی صالحی، مؤلف کتاب A Course in English: What Students of Management Need to Know و محمود اقدامی، داور برخی از آثار، برای همکاری مؤثر و پرثمر با انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان در سال 1400 تقدیر شد.

مهدی ژیانپور، رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نوید شنیدن خبرهای خوبی را از انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان در آینده داد و گفت: در این روزها که شرایط کنونی یکی داستانست پر آب چشم شاید بتوان گفت یکی از دلایل این اتفاقات فقدان دستاوردهای مکتوب است.

معتقدم هم اکنون دو مشکل بزرگ ما فقدان جدیت و میزان بالای خشونت است که در روح فرهنگی جامعه ما وجود دارد.

وی یکی از آسیب های حوزه فرهنگی کشور را بیرون آمدن از سنت شفاهی و پا گذاشتن به سنت الکترونیک دانست و گفت: در این فاصله، سنت مکتوب هیچ وقت در فرهنگ ما شکل نگرفت و با سنت مکتوب به شکل نازلی برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید خبرهای خوب از انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان

نوید خبرهای خوب از انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان