مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-15اقتصادي

فاصله زمان آزمون تا صدور گواهینامه مهارت چقدر است؟


معاون وزیر کار با اشاره به کاهش زمان فاصله آزمون تا صدور گواهینامه مهارتی از 45 روز به 7 روز کاری، از حذف محدودیت برگزاری آزمون های ادواری به منظور سرعت بخشیدن به سنجش مهارت متقاضیان برای ورود به بازار کار خبر داد.

- غلامحسین حسینی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای گسترش مشارکت با بخش های دولتی و غیردولتی اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده است که از جمله آنها می توان به پیگیری تصویب و ابلاغ آیین نامه قانون کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای و راه اندازی و تجهیز 59 کارگاه سنجش عملی مهارت در کشور اشاره کرد.

وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در این راستا ضمن بررسی و تعیین صلاحیت 12 هزار و 506 نفر آزمونگر عملی آموزش های فنی و حرفه ای، به تامین 293 دستگاه رایانه جهت تجهیز و راه اندازی سایت های آزمون الکترونیکی و ایجاد زیرساخت های لازم به منظور برگزاری آزمونهای کتبی ـ الکترونیکی در پادگان های سپاه اقدام کرده است.

معاون وزیر کار در ادامه کاهش زمان فاصله آزمون تا صدور گواهینامه مهارتی از 45 روز به 7 روز کاری را از جمله مهمترین برنامه های سازمان فنی و حرفه ای در راستای تکریم مردمی برشمرد و گفت: یکی از اقدامات سازمان در حوزه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت، حذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله زمان آزمون تا صدور گواهینامه مهارت چقدر است؟

فاصله زمان آزمون تا صدور گواهینامه مهارت چقدر است؟