مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-15سياسي

حسینی: نباید هر اعتراض بحق را اقدام علیه امنیت ملی تلقی کنیم


نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا هر اعتراض و انتقاد بحق را اقدام علیه امنیت ملی تلقی می کنیم؟ گفت: باید امکان انتقاد، - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا هر اعتراض و انتقاد بحق را اقدام علیه امنیت ملی تلقی می کنیم؟ گفت: باید امکان انتقاد، اعتراض و ابراز نارضایتی از برنامه های دولت و حاکمیت را که مورد تاکید قانون اساسی است برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی حسینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه شنبه (24آبان) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان خبیث ایران اسلامی 43 سال است که با انواع توطئه ها درصدد جلوگیری از تحقق آرمان های انقلاب و سرنگونی نظام منتخب مردم هستند.

ایجاد ناآرامی، شورش و ترور مردم و مسئولان به وسیله عوامل وابسته، تحمیل جنگ تمام عیار، پشتیبانی مستمر و همه جانبه از اغتشاش و ناامنی در کشور از عمده ترین آنهاست.

وی افزود: بحمدالله جمهوری اسلامی با وجود همه این توطئه ها به برکت رهبری باصلابت و عزم و تلاش جوانان جسور و انقلابی اش در بسیاری از زمینه ها به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است که از جمله آنها پیشرفت در حوزه های فناوری و صنایع دفاعی، علوم فضایی، پزشکی و سلول های بنیادی، مهندسی و عمران، نانو و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: نباید هر اعتراض بحق را اقدام علیه امنیت ملی تلقی کنیم

حسینی: نباید هر اعتراض بحق را اقدام علیه امنیت ملی تلقی کنیم