مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-15بين الملل

ادعای آمریکا درباره انهدام قایق حامل مواد منفجره در دریای عمان


ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که هفته گذشته یک قایق ماهیگیری حامل مواد منفجره را در دریای عمان کشف و منهدم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که هفته گذشته یک محموله عظیم مواد منفجره را که در یک قایق ماهیگیری از ایران به سمت یمن در حرکت بود، رهگیری و منهدم کرد.

ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه ای که در شبکه ان بی سی نیوز منتشر شد، اعلام کرد: قایق ماهیگیری حامل بیش از 180 تن کود اوره و آمونیوم کلرید بود که در 8 نوامبر جاری در آب های دریای عمان مشاهده شد.

طی پنج متوالی، تکنسین های خنثی سازی مواد منفجره از گروهان ویژه 56 فرماندهی مرکزی نیروی دریایی ایالات متحده و خدمه ای از USS Hurricane قایق را بازرسی کردند و ماهیت موادی را که می توان از آنها برای ساخت مواد منفجره استفاده کرد، شناسایی کردند.

این بیانیه می افزاید: ارتش آمریکا پس از تخلیه قایق حاوی مواد منفجره و خدمه یمنی آن، این قایق را برای کشتی های تجاری خطرناک دانست و روز یکشنبه آن را در خلیج عمان غرق کرد.

ناو آمریکایی یو اس اس سالیوان چهار خدمه یمنی این قایق را به گارد ساحلی یمن در خلیج عدن منتقل کرد تا آنها را به مقامات این کشور تحویل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا درباره انهدام قایق حامل مواد منفجره در دریای عمان

ادعای آمریکا درباره انهدام قایق حامل مواد منفجره در دریای عمان