مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-15بين الملل

توافق 400 میلیون دلاری گوگل برای بستن پرونده ردیابی پنهانی کاربران


شرکت گوگل آلفابت 391.

5 میلیون دلار برای رسیدن به توافق با 40 ایالت آمریکا که مدعی هستند این غول جست و جو و تبلیغات، موقعیت مکانی کاربران را به صورت غیرقانونی ردیابی کرده است، - شرکت گوگل آلفابت 391.

5 میلیون دلار برای رسیدن به توافق با 40 ایالت آمریکا که مدعی هستند این غول جست و جو و تبلیغات، موقعیت مکانی کاربران را به صورت غیرقانونی ردیابی کرده است، پرداخت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تحقیقات و توافق که توسط ایالتهای اورگون و نبراسکا هدایت شد، علامت افزایش موانع حقوقی برای گوگل از سوی دادستان های کل ایالتی است که شیوه های ردیابی کاربر این شرکت در ماه های اخیر زیر ذره بین آنها رفته بود.

دفتر دادستان کل ایالت آیووا اعلام کرد: گوگل علاوه بر پرداخت این مبلغ، باید شفافیت بیشتری با مصرف کنندگان درباره ردیابی موقعیت مکانی آنها داشته باشد و اطلاعات دقیق درباره آمار ردیابی موقعیت مکانی آنها را در یک صفحه وب مخصوص، ارائه کند.

تام میلر، دادستان کل آیووا در بیانیه ای اعلام کرد: هنگامی که مصرف کنندگان تصمیم می گیرند اطلاعات موقعیت مکانی خود را در دستگاه هایشان به اشتراک نگذارند، باید بتوانند به یک شرکت اعتماد کنند که دیگر هر حرکت آنها را دنبال نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق 400 میلیون دلاری گوگل برای بستن پرونده ردیابی پنهانی کاربران

توافق 400 میلیون دلاری گوگل برای بستن پرونده ردیابی پنهانی کاربران