مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-15سياسي

نیاز به کاغذ با دستور مستقیم رییس جمهور تا حد زیادی رفع شده است


وزیر ارشاد با اشاره به انتشار 110 هزار کتاب در سال گذشته در کشور گفت: بحث حل مشکلات کاغذ در دستور کار ما بوده و با دستور مستقیم رییس جمهور نیازهای کاغذی ما تا حد زیادی برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار امروز سه شنبه 24 آبان ماه با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد، معاونان و مدیران نهاد، جمعی از مسئولان و مدیران کشور و برگزیدگان هفته کتاب در تالار وحدت برگزار شد.

محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم ضمن خیرمقدم به فعالان فرهنگی در بزرگترین اجتماع اهالی حوزه کتاب، گفت: روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را که به مناسبت گرامیداشت شخصیت علامه محمدحسین طباطبایی، مفسر بزرگ شیعه نامگذاری شده، تبریک می گویم و امیدوارم این مناسبت دلیلی برای شناخت بیش از پیش این عالم بزرگوار باشد.

وی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از دغدغه های فرهنگی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است.

ایشان در مقام یک کتابخوان حرفه ای تأکیدات مکرری به مسئولین و متولیان فرهنگی نسبت به ترویج این معروف پسندیده در جامعه دارند و در بیانات اقشار مختلف مردم را به کتابخوانی توصیه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به کاغذ با دستور مستقیم رییس جمهور تا حد زیادی رفع شده است

نیاز به کاغذ با دستور مستقیم رییس جمهور تا حد زیادی رفع شده است