مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:322022-11-15ورزشي

تن هاگ در اندیشه کنار گذاشتن رونالدو


به نظر می رسد داستان رونالدو و منچستریونایتد به پایان راه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اریک تن هاگ، سرمربی تیم منچستریونایتد به مدیران این تیم اعلام کرده کریستیانو رونالدو دیگر نباید برای این تیم به میدان برود.

شبکه ESPN به نقل از منابع خود خبر داده سرمربی هلندی منچستریونایتد پس از مصاحبه جنجالی شماره 7 تیمش، روز دوشنبه جلسه ای را با سران شیاطین سرخ داشته و درباره عواقب این مصاحبه رایزنی کرده است.

تن هاگ که تعطیلات خود را به خاطر این موضوع به تأخیر انداخته، معتقد است رونالدو در صحبت ها و انتقادهای خود زیاده روی کرده است.

سران منچستریونایتد نیز پس از پیروزی دراماتیک تیم خود 2-1 برابر فولام از محتوای این مصاحبه باخبر شدند و در حال بررسی حقوقی هستند تا بهترین راه را برای حل و فصل این مشکل پیدا کنند.

منابعی به ESPN گفته اند شماری از بازیکنان کلیدی منچستریونایتد از زمان مصاحبه رونالدو عصبانی هستند آن هم چند ساعت پس از اینکه الخاندرو گارناچو، گل پیروزی بخش شیاطین سرخ در لحظات پایانی در بازی خارج از خانه را به ثمر رساند.

این رسانه آمریکایی یا این حال نوشته تن هاگ همچنان معتقد است یک رونالدو آماده و باانگیزه می تواند به منچستریونایتد در ادامه فصل کمک کند اما او نمی خواهد اتحاد درون تیمی را به خاطر ستاره پرتغالی اش قربانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تن هاگ در اندیشه کنار گذاشتن رونالدو

تن هاگ در اندیشه کنار گذاشتن رونالدو