مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:372022-11-15حوادث

رفع تصرف بیش از 120 هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد طی امسال


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 120 هکتار از اراضی ملی کهگیلیویه و بویراحمد رفع تصرف و از دست 225 سودجو خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ محمد داور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال 120هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف و از دست 225 سودجو خارج شد.

وی بیان کرد: با هوشیاری و پیگیری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان این افراد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و حکم قطعی برای آنان صادر شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال 21 هزار و 580 کیلوگرم هیزم قاچاق و 9 هزار و 469 زغال قاچاق در مناطق مختلف استان کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اجرای احکام قضایی صادره از محاکم قضایی کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

داور بیان کرد: این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست 108 سودجو خارج شد.

وی افزود: اراضی ملی که به منظور انجام کارهای کشاورزی و یا ساخت و سازهای غیرمجاز تصرف می شود، از سوی نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 120 هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد طی امسال

رفع تصرف بیش از 120 هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد طی امسال