مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-15فرهنگي

دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی در استان می ماند/ میزبانی کرمان، در 1402


استاندار کرمان با اشاره به دلایل تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان، تأکید کرد: تصمیم تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران دلیلی بر انتقال میزبانی و دبیرخانه این جشنواره به استان دیگری نیست و استان کرمان میزبان جشنواره می ماند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به دلایل تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان، تأکید کرد: تصمیم تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران دلیلی بر انتقال میزبانی و دبیرخانه این جشنواره به استان دیگری نیست و استان کرمان میزبان جشنواره می ماند.

محمدمهدی فداکار امروز 24 آبان ماه با اعلام این مطلب، اظهار کرد: جشنواره موسیقی نواحی ایران یکی از مهم ترین جشنواره های فرهنگی است که هر ساله به میزبانی استان کرمان و با حضور هنرمندان برجسته از سراسر کشور برگزار می شد.

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی بیشتر مخاطبان از این جشنواره ملی بیان کرد: با توجه به تجربیات سال های گذشته و مناسب نبودن هوا در آبان ماه، پیشنهاد استان بر تغییر زمان برگزاری به فصل بهار بوده و لذا این جشنواره سال 1402 به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

فداکار یکی دیگر از دلایل تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان را افتتاح تالار مرکزی عنوان و اضافه کرد: در سال های گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی در استان می ماند/ میزبانی کرمان، در 1402

دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی در استان می ماند/ میزبانی کرمان، در 1402