مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-15اقتصادي

وسوسه های سنگی


در تاریخ اسلام، انگشتر با مهره های سنگی دارای قدمت و جایگاه ارزشمندی است که در این میان انگشترهایی با نگین و گوهرهای عقیق یمنی، فیروزه نیشابوری و در نجفی از اعتبار و ارزش والایی بین مسلمانان و به ویژه شیعیان برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: باید عشق باز باشی تا خرید انگشترهای خوش رکاب با آن سنگ های رنگارنگ و قیمتی بر تارکشان را بهانه کنی و راهی بازار بزرگ تهران، حوالی مسجد امام خمینی(ره) شوی؛ آنجا که تا چشم کار می کند، دور و اطرافش، مغازه ها و حجره های تنگ و کوچک انگشترسازی و انگشترفروشی جای دارد و مشتریان با شوق، ویترین ها را می پایند؛ ویترین هایی که با سینی های مخصوص انواع سنگ از فیروزه اصل نیشابور گرفته تا عقیقِ چینی(!) در کنار رکاب های از پیش آماده طلا و نقره با نقوش چشمگیر، پر شده است؛ انگشترهایی با نوسان قیمت از 100هزار تومان تا چند 10میلیون تومان هایی که گاهی به میلیارد هم می رسد! فقط کافی است انگشترساز معروف و به اصطلاح برندی روی رکابی خاص با سنگِ گران قیمت، هنرنمایی کند و بعد، شما هم دلتان نزد آن هنر گیر کند.

آن وقت است که مبلغ انگشتر همینطور، صعودی بالا می رود! آری؛ اینجا می توانید انگشترهایی پیدا کنید با سنگ هایی درشت و رکاب هایی حتی با فلز طلا که سفارش مشتری هایی خاص پسند هستند برای استفاده خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسوسه های سنگی

وسوسه های سنگی