مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-15سياسي

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس پلدختر برگزار شد


مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر از برگزاری بیست و پنجمین مرحله انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار «شوراهای دانش آموزی نماد مسئولیت پذیری و مشارکت جویی» در مدارس پلدختر خبر داد.

- پلدختر- مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر از برگزاری بیست و پنجمین مرحله انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار شوراهای دانش آموزی نماد مسئولیت پذیری و مشارکت جویی در مدارس پلدختر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اظهار کرد: بیست و پنجمین مرحله انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار شوراهای دانش آموزی نماد مسئولیت پذیری و مشارکت جویی در سطح 22 مدرسه پلدختر برگزار شد که 10 هزار و 61 دانش آموز در این دوره انتخابات پای صندوق های رأی حاضر شدند.

محمد شفیعی افزود: در این دوره از انتخابات 2 هزار 300 دانش آموز خود را در معرض انتخاب قراردادند که از این میان 700 نفر به شوراهای دانش آموزی مدارس پلدختر راه خواهند یافت و 122 تیم کار نظارت بر انتخابات را بر عهده داشتند.

وی به اهمیت انتخابات شوراهای دانش آموزی اشاره کرد و افزود: این انتخابات در راستای تمرین مشارکت اجتماعی دانش آموزان برگزار شد و شوراهای دانش آموزی یکی از ارکان مهم و بازوی مشورتی هر مدرسه است و پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس پلدختر برگزار شد

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس پلدختر برگزار شد