مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-15اجتماعي

برگزاری طرح روستاگردی کودکانه برای اولین بار در ابرکوه


بخشدار مرکزی ابرکوه با هدف مهارت افزایی، انجام فعالیت‎های عملی، تغییر شیوه های آموزش سنتی از یک سو و توسعه گردشگری روستایی از سوی دیگر، طرح روستاگردی کودکانه را برای اولین بار در شهرستان ابرکوه اجرا کرد.

- ایسنا/یزد بخشدار مرکزی ابرکوه با هدف مهارت افزایی، انجام فعالیت‎های عملی، تغییر شیوه های آموزش سنتی از یک سو و توسعه گردشگری روستایی از سوی دیگر، طرح روستاگردی کودکانه را برای اولین بار در شهرستان ابرکوه اجرا کرد.

مهارت افزایی در سنین کودکی از جمله دغدغه هایی است که والدین همواره با آن مواجه هستند؛ اما متاسفانه این نوع نگاه که در رشد فکری و ارتقا خلاقیت دانش آموزان نقش بسزایی دارد کمتر در سیستم نظام آموزشی مورد توجه قرار می گیرد.

با توجه به اینکه دانش آموزان امروزه بخش عمده ای از عمر خود را در مدارس و آموزشگاه های مختلف سپری می کنند، آموزش مهارت های عملی به کودکان و آماده کردن آن ها برای دوران بلوغ و بزرگ سالی علاوه بر والدین بر عهده مربیان و معلمان در مدارس نیز هست.

آموزش های عملی باعث می شود که فرزندان ما از سنین پایه به صورت علمی وارد فعالیت های گوناگون شده، در جریان این فعالیت های پویا و خلاقانه در کنار پاسخ کنجکاوی های خود، فردی خلاق، مبتکر و مبدع می شود و نباید صرفاً حجمی از اطلاعات را به دانش آموزان تزریق کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح روستاگردی کودکانه برای اولین بار در ابرکوه

برگزاری طرح روستاگردی کودکانه برای اولین بار در ابرکوه