مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-15سياسي

موانع اجرای مصوبات شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان گناوه رفع شود


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار گناوه گفت: انتظار می رود با تلاش مسئولان مربوطه، موانع اجرای مصوبات شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان گناوه رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لیراوی صبح سه شنبه در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان گناوه اظهار داشت: به منظور اجرای دقیق و کامل مصوبات اتخاذ شده در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان، این مصوبات برای همه اعضا، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران ارسال و به اطلاع آنها رسانده شود و علل اجرا نشدن برخی از مصوبات بررسی شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار گناوه افزود: ثبت دقیق وقایع حیاتی نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها دارد و بر اساس مسائل قانونی و حقوقی باید به ثبت دقیق این وقایع توجه ویژه صورت گیرد.

وی گفت: شورای ثبت وقایع حیاتی دارای اساسنامه و آیین نامه است که نشان از اهمیت این موضوع دارد و هر یک از اعضای این شورا باید به مسائل و موارد مطرح شده در جلسات و انجام آنها اهمیت ویژه و جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر تشکیل شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی در بخش ریگ شهرستان گفت: شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی در بخش ریگ با نظارت بخشدار این بخش فعال شود و دهیاران، اعضا شورا و افرادی که حضور آنها در شورا ضروری است اطلاع رسانی و دعوت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع اجرای مصوبات شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان گناوه رفع شود

موانع اجرای مصوبات شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان گناوه رفع شود