مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-15حوادث

80 درصد مجرمان سایبری 18تا30 ساله اند/زمان ارسال لینک های آلوده


سردار مجید با اشاره به اینکه 80 درصد مجرمان سایبری 18تا30 ساله هستند گفت: بر اساس آنالیز جرمی که انجام داده ایم دریافتیم اغلب لینک های آلوده در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افراد ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا با نام مختصر پلیس فتا و مشهور به پلیس سایبری ایران، یک واحد تخصصی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه آن جلوگیری و مبارزه با ایجاد فیشینگ (کلاهبرداری اینترنتی) و جعل، سرقت اینترنتی، هک، نفوذ و جرایم سازمان یافته رایانه ای است.

در روزهای اخیر وزارت خزانه داری آمریکا شخص سردار وحید مجید رییس پلیس فتا فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی را تحریم کرد؛ به همین بهانه به سراغ سردار مجید رفتیم تا ضمن جویا شدن از واکنش او نسبت به تحریم های آمریکا از آخرین اقدامات پلیس فتا در حوزه مقابله با جرایم سایبری با خبر شویم.

در ادامه می توانید این مصاحبه را بخوانید.

وزارت خزانه داری آمریکا شخص شما را به عنوان رییس پلیس فتا تحریم کرده است، این تحریم ها چه تأثیری بر فعالیت شما دارد؟ تحریم ها یک حربه نخ نما شده است که اصلاً برای ما اهمیتی ندارد و تأثیری هم بر فعالیت های ما ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مجرمان سایبری 18تا30 ساله اند/زمان ارسال لینک های آلوده

80 درصد مجرمان سایبری 18تا30 ساله اند/زمان ارسال لینک های آلوده