مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-15اقتصادي

سطح دانایی جامعه با میزان تولید علم ارتباط مستقیم دارد


رییس اداره کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: سطح دانایی هر جامعه ای به میزان تولید و توسعه دانش و به دسترس پذیربودن آسان و سریع اطلاعات وابسته است.

- احمد خیری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در عصری که دانش و اطلاعات سرمایه اصلی یک جامعه و عامل اساسی توسعه و پیشرفت هر کشوری به حساب می آید و جهان دانش شتاب چشمگیری را طی می کند ضرورت دسترسی سریع، آسان و جامع به اطلاعات مورد نیاز، همواره مورد توجه محققان و پژوهشگران بوده و فناوری اطلاعات ابزار اجتناب ناپذیر زندگی بشر امروزی است.

وی با بیان اینکه آشنایی با این فرصت و ظرفیت ها یک امر ضروری است، افزود: دستیابی به فناوری اطلاعات و ارتباطات بستری را فراهم کرده است که می تواند انواع و اقسام اطلاعات را در قالب های مختلف در اختیار کاوشگران و علاقمندان قرار دهد؛ همین امر باعث شده است که تحولاتی اساسی چه به لحاظ ساختاری و چه محتوایی در عرصه دانش و پژوهش های علمی انجام شود.

جنبش دسترسی آزاد به منابع علمی فرصت قابل توجه برای جوامع علمی رییس اداره کتابخانه و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد: جنبش دسترسی آزاد به منابع علمی امروزه فرصت قابل توجهی را در اختیار جوامع علمی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح دانایی جامعه با میزان تولید علم ارتباط مستقیم دارد

سطح دانایی جامعه با میزان تولید علم ارتباط مستقیم دارد