مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-15سياسي

آبفای خوزستان باید اقدامات لازم را برای تأمین آب شرب سالم انجام دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در نشست بررسی و رفع مشکلات آب شرب و طرح های توسعه شبکه های آبرسانی شهرهای شوش و کرخه که با حضور مدیرعامل آبفای خوزستان برگزار شد، - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می رود که آبفای خوزستان هرچه سریع تر اقدامات لازم را برای تأمین آب شرب سالم شهرها و روستاهای شهرستان شوش و کرخه انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در نشست بررسی و رفع مشکلات آب شرب و طرح های توسعه شبکه های آبرسانی شهرهای شوش و کرخه که با حضور مدیرعامل آبفای خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح و تعویض لوله های شبکه آبرسانی برای ارتقای کیفیت آب شرب روستاها و شهرهای شوش و کرخه باید در دستور کار سازمان آبفای خوزستان قرار گیرد.

وی گفت: انتظار می رود که آبفای خوزستان هرچه سریع تر اقدامات لازم را برای تأمین آب شرب سالم شهرها و روستاهای شهرستان شوش و کرخه انجام دهد.

کعب عمیر بر لزوم تسریع اجرای پروژه های آبرسانی شهرستان های شوش و کرخه تاکید کرد و افزود: بهره مند شدن اهالی شوش و کرخه از طرح آبرسانی غدیر حق آنهاست که انتظار می رود سازمان آبفای خوزستان برای احقاق هرچه سریع تر این حق تلاش و همت بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفای خوزستان باید اقدامات لازم را برای تأمین آب شرب سالم انجام دهد

آبفای خوزستان باید اقدامات لازم را برای تأمین آب شرب سالم انجام دهد