مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-15سياسي

لزوم روایتگری درست برای شکست جریان تحریف


رییس تبلیغات اسلامی بابل با اشاره به اهمیت روایتگری درست گفت: برای شکست جریان تحریف و تحریم باید روایت درست داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا جعفر زاده ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه کمبود بودجه فرهنگی را از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: متأسفانه بودجه فرهنگی در نظر گرفته شده جوابگوی نیاز فرهنگی جامعه امروزی نیست وباید با داشتن طرح و برنامه در حوزه فرهنگی در شرایط کمبود بودجه فعالیت های ارزشمندی انجام داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر موفقیت در کار فرهنگی نیازمند طرح و برنامه، ساماندهی امور و تقویت بانک اطلاعاتی از گروه های جهادی و سایر اقشار است واین موضوع نیازمند ایجاد هم افزایی بین دستگاه های اجرایی حوزه فرهنگی و تشکل های مردمی است.

رییس تبلیغات اسلامی بابل بابل با اشاره به اهمیت جایگاه روایتگری درست در دنیای کنونی خطاب به رسانه ها ابراز کرد: بیش از یک سال و نیم است که مقام معظم رهبری از عبارت جهاد تبیین و در مقابل آن جریان تحریف استفاده می کنند و اگر می خواهیم جریان تحریم شکست بخورد باید جریان تحریف را شکست دهیم و باید روایت درست را از حوادث اخیر در جامعه بیان کنیم.

جعفر زاده با اشاره به اینکه زمانی که میدان را ما خالی می کنیم دیگران میدان دار خواهند بود، افزود: نباید برای میدان داری تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم روایتگری درست برای شکست جریان تحریف

لزوم روایتگری درست برای شکست جریان تحریف