مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-15پزشكي

23 طرح فناورانه در نوبت حمایت مالی وزارت بهداشت


مدیر توسعه فناوری و سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر 23 طرح فناورانه در حوزه سلامت در نوبت حمایت های مالی وزارت بهداشت، - ایسنا/خراسان شمالی مدیر توسعه فناوری و سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر 23 طرح فناورانه در حوزه سلامت در نوبت حمایت های مالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته اند.

دکتر حمید رضا بنفشه در حاشیه رویداد ملی سرمایه گذاری و فناوری سلامت که در محل کمپ پتروشیمی برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یکی از سیاست های مهم وزارت بهداشت طی امسال، اختصاص بودجه های موسسه ملی تحقیقات علوم پزشکی و یک درصد سهم وزارت بهداشت از درآمدهای اختصاصی برای حمایت از طرح های تحقیقاتی محصول محور است.

وی افزود: این وزارتخانه برای اجرای حمایت ها فراخوانی را به تمامی دانشگاه های علوم پزشکی به منظور ارسال طرح های تحقیقاتی محصول محور ارسال کرده است و از سوی دیگر در همین راستا کمیته های تخصصی در حوزه های دارو، غذا، تجهیزات پزشکی، نرم افزارهای کاربردی، ملزومان مصرفی و سلامت دیجیتال تشکیل و پروژه ها بر اساس موضوع به این کمیته ها ارجاع می شوند.

وی ادامه داد: اولین موضوعی که در این کمیته ها مورد بررسی قرار می گیرد آن است که این طرح ها تا چه میزان در راستای اولویت های نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 طرح فناورانه در نوبت حمایت مالی وزارت بهداشت

23 طرح فناورانه در نوبت حمایت مالی وزارت بهداشت