مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-15پزشكي

عضویت دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنسرسیوم پزشکی سازمان شانگهای


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از عضویت این دانشگاه در کنسرسیوم مؤسسات پزشکی سازمان همکاری های شانگهای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدحسین آیتی با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عضویت در کنسرسیوم مؤسسات پزشکی سازمان همکاری های شانگهای (Medical Institution Consortium of Shanghai Cooperation Organization) درآمده است.

وی افزود: در پایان بیست و یکمین نشست سران سازمان همکاری های شانگهای که شهریور سال 1400 در پایتخت تاجیکستان برگزار شد، سران هشت کشور عضو اصلی سازمان، نظر موافق خود را با تبدیل عضویت جمهوری اسلامی ایران از عضو ناظر به عضو اصلی اعلام و اسناد مربوط به آن را امضا کردند.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: به دنبال این رویداد مهم برای کشور در سطح بین الملل، دانشگاه علوم پزشکی تهران اقداماتی را با هدف عضویت در کنسرسیوم تازه تأسیس مؤسسات پزشکی سازمان همکاری های شانگهای (MIC) آغاز کرد که مدتی پیش به نتیجه رسید و دانشگاه آبان ماه سال جاری به عنوان تنها دانشگاه ایرانی، عضو این کنسرسیوم شد.

آیتی با اشاره به اینکه کنسرسیوم مؤسسات پزشکی سازمان همکاری های شانگهای بر مبنای ترویج بیشتر اعتماد و منفعت متقابل، برابری، احترام به تمدن های مختلف و توسعه متقابل فعالیت می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنسرسیوم پزشکی سازمان شانگهای

عضویت دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنسرسیوم پزشکی سازمان شانگهای