مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-15سياسي

سازمان برنامه و بودجه یکی از قفل های دولت است


اگر رییس جمهور پای درد دل وزرا بنشیند متوجه می شود که سازمان بدون برنامه ای که بودجه این مملکت را گروگان گرفته، - نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: اگر رییس جمهور پای درد دل وزرا بنشیند متوجه می شود که سازمان بدون برنامه ای که بودجه این مملکت را گروگان گرفته، یکی از مهمترین قفل های دولت شماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه 24 آبان ماه) در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رییس جمهور؛ اگر کمی پای درد دل وزرای خود بنشینید متوجه می شوید که قفل دولت شما کجاست؟ سازمان بدون برنامه ای که بودجه این مملکت را گروگان گرفته، یکی از مهمترین قفل های دولت شماست.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: ریزعلی های زیادی مشعل به دست در مسیر قطار دولت شما قرار گرفته اند و در حال هشدار دادن هستند، رییس سازمان برنامه و بودجه به جای مدیریت بودجه، دم دستی ترین راهکار را برای عدم پاسخگویی انتخاب کرده و مجلس را مقصر می داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: رییس سازمان برنامه و بودجه به جای اینکه از نخبگان استفاده کرده و تیم کارشناسی اش را تقویت کند، جدیدالورودی های انحصارطلبی را در اطراف خود جمع کرده که متأسفانه به جای مدیریت بودجه، صرفاً به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه یکی از قفل های دولت است

سازمان برنامه و بودجه یکی از قفل های دولت است