مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-15فرهنگي

«انسان تمام» فراخوان داد


فراخوان دومین جشنواره «انسان تمام» با موضوع نقش انسان کامل در تکامل انسانی بشر و همچنین نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه و تمدن متعالی منتشر شد.

- فراخوان دومین جشنواره انسان تمام با موضوع نقش انسان کامل در تکامل انسانی بشر و همچنین نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه و تمدن متعالی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس این فراخوان، موضوع ویژه جشنواره امسال نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه به تمدن متعالی است.

همچنین، محورهای این جشنواره عبارت است از: گرافیک (طراحی پوستر، تصویرگری کودک و نوجوان)، شعر (کلاسیک، ترانه، شعر کودک)، ادبیات داستانی (داستانک، داستان کوتاه کودک، فیلمنامه، طرح رمان نوجوان)، آموزش خلاق (طراحی بازی، طرح درس خلاقانه).

مهلت ارسال آثار نیز تا اول دی ماه 1401 اعلام شده و قرار است مراسم پایانی این جشنواره که توسط مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی برپا می شود، در بهمن ماه 1401 برگزار شود.

در دوره دوم، گرایش هایی حذف شده و گرایش های جدیدی افزوده شده است.

در انتخاب شکل های مختلف هنر یا همان گرایش های جشنواره ملاک دبیرخانه جشنواره، توان انتشار و قدرت و ضعف در آن حوزه بوده و پس از آن خلأهای موجود در اتمسفر هنری کشور و همچنین تناسب بین بستر هر قالب هنری و محتوای جشنواره مد نظر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انسان تمام» فراخوان داد

«انسان تمام» فراخوان داد