مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-15سياسي

انتشار اسناد یک انحلال


فصلنامه علمی مطالعات اسناد میراث فرهنگی از سوی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری چاپ و منتشر شد و در این شماره به بررسی اسناد انحلال عدلیه و پایه گذاری دادگستری نوین در ایران پرداخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از انتشار شماره چهارم دو فصلنامه مطالعات اسناد میراث فرهنگی با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه اسناد میراث فرهنگی خبر داد و اعلام کرد: گرایش بیشتر پژوهش ها و جستارهای این فصلنامه بر نویافته ها از دیدگاه میراث فرهنگی است.

مطالعات اسناد میراث فرهنگی شامل بررسی و پژوهش درباره کتیبه های منقول و غیرمنقول دوره های مختلف تاریخ ایران، سکه ها، مُهرها، نسخ خطی، اوراق و اسناد تاریخی است.

مقالاتِ واکنش ها به انحلال عدلیه و پایه گذاری دادگستری نوین در ایران؛ بررسی اسنادی (حسینعلی تحویلداری، سید سعید حسینی و عباس احمدوند)، تبارشناسی و پیوندیابی دو خاندان صدر و نصیری در اصفهان (زهرا حبیبی و محسن کمالیان)، سند تقسیم نامه آب رودخانه کرج (نسرین خلیلی)، مطالعه و بررسی القاب حاکمان خوارزم بر روی سکه های پیش از دوره اسلامی (سارا روحانی)، مطالعه تطبیقی کتیبه های بدون تاریخ ایوان شرقی مسجدجامع اصفهان (فریبا سعیدی انارکی)، خود و دیگری در میراث مکتوب شاهنامه فردوسی؛ نگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اسناد یک انحلال

انتشار اسناد یک انحلال