مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-15ورزشي

پخش 7 هزار دقیقه برنامه زنده درباره جام جهانی/کیفیت 4k هشت برابر از HD بالاتر است


با دستور رییس صداوسیما حق پخش کیفیت 4k خریداری شده و برای نخستین بار شاهد پخش مسابقات جام جهانی فوتبال با این کیفیت از سیما خواهیم بود.

- معاون سیما گفت: با دستور رییس صداوسیما حق پخش کیفیت 4k خریداری شده و برای نخستین بار شاهد پخش مسابقات جام جهانی فوتبال با این کیفیت از سیما خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمهانی معاون سیما به همراه علیرضا شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه، محمدرضا خوش رو مدیر شبکه نسیم، حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما از شبکه فراتر 4k بازدید کردند.

صالحی مدیر شبکه فراتر در جریان این بازدید گزارشی از جدول پخش برنامه ها و آمادگی این شبکه برای پوشش رویداد بزرگ پیش رو ارائه کرد.

محسن برمهانی، معاون سیما در جریان این بازدید گفت: به مدد و تلاش بی وقفه، شبانه روزی و مجاهدانه همکاران معاونت توسعه و فناوری سازمان صداوسیما، شبکه 4K در این معاونت راه اندازی و برای مدتی راهبری شد و به تازگی در معاونت سیما از این ظرفیت و فناوری بهره می بریم.

امسال توفیق این را داریم که برای نخستین بار برای حدود نیمی از مخاطبان سیما، مسابقات جام جهانی فوتبال را با کیفیت 4K پخش کنیم و مردم عزیز و ورزش دوستان کشورمان می توانند مسابقات جام جهانی 2022 قطر را با این کیفیت بالا ببینند و لذت ببرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 7 هزار دقیقه برنامه زنده درباره جام جهانی/کیفیت 4k هشت برابر از HD بالاتر است

پخش 7 هزار دقیقه برنامه زنده درباره جام جهانی/کیفیت 4k هشت برابر از HD بالاتر است