مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-15اقتصادي

قم برای مقابله با بحران آبی آماده می شود


بختیاری با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در زمینه کمبود منابع تأمین آب در استان، خواستار همراهی همه دستگاه ها و اقشار مختلف مردم برای عبور از شرایط تنش آبی شد و آگاه سازی مجموعه مدیریتی در سطح استان از وضعیت موجود را مهم ارزیابی کرد و گفت: - مردم نیز باید با اطلاع رسانی دقیق و به موقع از شرایط موجود آگاه شوند و توجه کافی به استفاده صحیح از آب داشته باشند.

مهندس حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم امروز 24 آبان ماه در نخستین نشست بررسی چالش های تأمین آب قم که با حضور مدیرکل مدیریت بحران و برخی از مدیران و نمایندگان دستگاه های استان برگزار شد طی سخنانی با اشاره به مسئله گرمایش زمین، کاهش بارندگی ها و کاهش حجم ذخیره آب سدهای تأمین کننده آب استان گفت: با توجه به اینکه عمده منابع تأمین آب قم منابع سطحی خارج از استان است لذا این موضوع نوعی محدودیت و تهدید به شمار می رود.

وی برنامه ریزی و استفاده از تمام ظرفیت استان برای مواجه با بحران های احتمالی را ضروری دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همفکری و هم افزایی، برنامه ریزی درستی را برای تابستان سال آینده داشته باشیم.

بختیاری با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در زمینه کمبود منابع تأمین آب در استان، خواستار همراهی همه دستگاه ها و اقشار مختلف مردم برای عبور از شرایط تنش آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم برای مقابله با بحران آبی آماده می شود

قم برای مقابله با بحران آبی آماده می شود