مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-15اقتصادي

وضعیت بازار پایتخت/ کسبه هستند ولی مغازه ها نیمه باز است


به دنبال فراخوان های صورت گرفته برای تعطیلی کسب و کارها در هفته جاری مغازه دارن تهرانی امروز حداقل تا ظهر کسب و کارهای خود را فعال نگاه داشتند .

- به دنبال فراخوان های صورت گرفته برای تعطیلی کسب و کارها در هفته جاری مغازه دارن تهرانی امروز حداقل تا ظهر کسب و کارهای خود را فعال نگاه داشتند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کارها در محدوده ملاصدرا ، امیر آباد ، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش ترددها ی مردم در پیاده روها و تهدید کسبه برخی مغازه ها به حالت تعطیل در آمدند .

مشاهدات خبرنگار ایسنا از بازار تهران نیز حکایت از این دارد که این بازار تا حوالی ظهر فعال بود اما به محض برخی تحرکات و تجحمعات در این محدوده کسبه برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه تخریب و زیان مالی مغازه های خود را تعطیل کردند .

در محدوده خیابان انقلاب نیز که بر خلاف هفته های گذشته که همزمان با فراخوان تجمعات و حضور معترضین در خیابان ها شاهد حضور پررنگ پلیس امنیت بودیم امروز تعداد این نیروهای حافظ امینت چندان به چشم نمی آمد ومغازه ها و کتاب فروشی و حتی دست فروشی ها به صورت جسته و گریخته به فعالیت روزانه خود می پرداختند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بازار پایتخت/ کسبه هستند ولی مغازه ها نیمه باز است

وضعیت بازار پایتخت/ کسبه هستند ولی مغازه ها نیمه باز است