مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-15سياسي

42بازداشتی اغتشاشات اخیر آزاد شدند/58نفر دیگربه زودی آزاد می شوند


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی 42 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، - تأکیدات رییس قوه قضاییه و تدابیر قضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه استان مورد رأفت قرار گرفتند که تعداد 42 نفر آزاد و بقیه نیز به زودی آزاد می شوند.

وی ادامه داد: در اغتشاشات اخیر قریب به 700 نفر دستگیر شدند که با نگاهی که در قوه قضاییه وجود داشت 400 نفر در همان روز اول آزاد شدند و این افراد در ادامه اغتشاشات هم حضور نداشتند.

حجت الاسلام مصطفوی نیا افزود: در استان برای 300 نفر پرونده قضایی تشکیل شد و باز هم در تحقیقات اولیه مشخص شد که تعدادی از این افراد کم گناه هستند و می توانند مورد رأفت نظام و انقلاب قرار بگیرند که با بررسی های انجام گرفته و همفکری با هیئت اعزامی و همچنین بقیه مقامات استانی و تکمیل تحقیقات پرونده قضایی به این نتیجه رسیدیم که تعدادی از این افراد مورد رأفت نظام قرار بگیرند که قریب به 100 نفر مورد رأفت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ما نسبت به کسانی که قصدشان آسیب زدن به اموال عمومی، اموال خصوصی و تعرض به جان و مال مردم باشد و امنیت جامعه را دچار خدشه نمایند رأفت و گذشتی نداریم و با آنها قاطعانه برخورد خواهیم کرد که در همین خصوص برای 70 نفر از اغتشاشگران اخیر که عاملان اصلی برهم زننده نظم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42بازداشتی اغتشاشات اخیر آزاد شدند/58نفر دیگربه زودی آزاد می شوند

42بازداشتی اغتشاشات اخیر آزاد شدند/58نفر دیگربه زودی آزاد می شوند