مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-15پزشكي

بیماران خاص و زوجین نابارور اسدآباد تسهیلات دریافت می کنند


روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص و زوجین نابارو این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص و زوجین نابارو این شهرستان خبر داد.

حسین سلیمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور حمایت مالی از بیماران خاص و صعب العلاج شهرستان اسدآباد به همشهریان مبتلا به هموفیلی، تالاسمی ماژور، اوتیسم، بال پروانه ای، CF، ام اس، SMA، دیالیز، پیوندی و انواع سرطان های در حال درمان و همچنین زوجین نابارور در حال درمان با دریافت معرفی نامه از دانشکده علوم پزشکی به بانک عامل معرفی و به آنان تسهیلات قرض الحسنه 500 میلیون ریالی اعطاء می شود.

وی با اشاره به اعطای این تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص و زوجین نابارور شهرستان، افزود: شهروندان اسدآبادی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به واحد بیماران خاص معاونت درمان به آدرس اسدآباد -میدان امام(ره) طبقه همکف ساختمان ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد مراجعه کنند.

سلیمانی همچنین از جذب پزشک متخصص قلب و عروق در بیمارستان حضرت قائم(عج) خبر داد و تصریح کرد: به منظور خدمت به مراجعین و بیماران و ارائه حداکثری خدمات با تعرفه دولتی، پزشک متخصص قلب و عروق بومی شهرستان جذب و در بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران خاص و زوجین نابارور اسدآباد تسهیلات دریافت می کنند

بیماران خاص و زوجین نابارور اسدآباد تسهیلات دریافت می کنند