مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-15سياسي

میکروفنِ حاشیه سازِ مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه 22 آبان در جلسه علنی مجلس، مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد نطق پنج دقیقه ای داشت که قطع شدن میکروفن او بازتاب هایی را در شبکه های اجتماعی با این مضمون به دنبال داشت که «صدای اعتراض و انتقاد در مجلس قطع شد».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه 22 آبان در جلسه علنی مجلس، مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد نطق پنج دقیقه ای داشت که قطع شدن میکروفن او بازتاب هایی را در شبکه های اجتماعی با این مضمون به دنبال داشت که صدای اعتراض و انتقاد در مجلس قطع شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد در جلسه علنی روز یکشنبه 22 آبان نطق پنج دقیقه ای داشت که قطع شدن میکروفن او واکنش هایی در فضای مجازی به دنبال داشت با این مضمون که صدای اعتراض و انتقاد در مجلس قطع شد.

اما آیا واقعا میکروفن نماینده خرم آباد قطع شده بود؟ طبق آیین نامه داخلی مجلس، زمان های جداگانه ای برای بیان نطق، تذکر و سوال از وزرا، استیضاح و رای اعتماد و حتی اظهارات در مقام مخالف و موافق طرح و لایحه و ارائه گزارش کمیسیون ها تعریف شده است؛ در مجلس یازدهم روندی تعریف شد که به موجب آن بعد از اتمام این زمان، میکروفن به طور خودکار قطع شده و مدت زمان طی شده هم در مانیتور مقابل جایگاه هیئت رییسه نمایش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میکروفنِ حاشیه سازِ مجلس

میکروفنِ حاشیه سازِ مجلس