مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-15سياسي

نامه نگاری اتاق بازرگانی با رییس جمهور درباره محدودیت های اینترنت


در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اعلام شد که بخش خصوصی با رییس جمهور درباره خطرات اقتصادی محدودیت های اینترنت نامه نگاری کرده است.

- در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اعلام شد که بخش خصوصی با رییس جمهور درباره خطرات اقتصادی محدودیت های اینترنت نامه نگاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست، شهاب جوانمردی - نایب رییس کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران - با اشاره به تحدید شبکه اینترنت در کشور طی دست کم دو ماه اخیر و آسیب وارد شده از آن به کسب وکارهای فعال روی شبکه های اجتماعی، به گوشه هایی از سخنان و تحلیل های اخیر مقاماتی از دولت درباره وضعیت پیش آمده برای کسب وکارهای این بخش اشاره کرد و این هشدار را داد که اقتصاد نوپای دیجیتال در ایران با تهدید مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان در واکنش به کندی اینترنت در کشور طی دو ماه گذشته، عنوان کرده اند که اینترنت در ایران فیلتر نشده است یا اینکه کسب وکارهای اندکی بر بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال بوده که بخش بسیار کوچکی از اقتصاد را نمایندگی می کنند، این اظهارات را با واقعیت ها مغایر دانست و با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از کسب وکارهای کوچک در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور، آسیب جدی دیده اند، افزود: مسئولان و تصمیم گیران در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نگاری اتاق بازرگانی با رییس جمهور درباره محدودیت های اینترنت

نامه نگاری اتاق بازرگانی با رییس جمهور درباره محدودیت های اینترنت