مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-15اقتصادي

فرایند تخلیه بار شناورهای سنتی در بندر گناوه شتاب می گیرد


رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: مشکل ارتباط سیستمی سامانه وزارت صمت با سیستم جامع دریایی سازمان بنادر رفع و زمینه برای سرعت بخشی به تخلیه لنج های باری در بندرگناوه فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیامرث جوکار عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری کارشناسان این اداره، مشکل ارتباط سیستمی سامانه وزارت صمت با سیستم جامع دریایی سازمان بنادر و دریانوردی رفع و زمینه برای سرعت بخشی به تخلیه لنج های باری در بندر گناوه محقق شده است.

رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: مالکان موتور لنج ها تا پیش از این باید برای دریافت مجوز تخلیه، به صورت دستی با حوزه صنعت، معدن و تجارت ارتباط برقرار می کردند که با پیگیری صورت گرفته امکان انجام این فرایند بر بستر سامانه تجارت وزارت صمت و سیستم جامع دریایی سازمان بنادر و دریانوردی فراهم شده است.

وی بیان کرد: با ارتباط ایجاد شده بین سامانه سازمان صمت و سیستم جامع دریایی سازمان، در خدمات دهی اداره بندر و دریانوردی گناوه نیز تسهیل سازی شده است.

جوکار ادامه داد: حدود 48 موتور لنج تجاری سنتی در کانال بندر گناوه در نوبت انتظار تخلیه هستند که شتاب بخشی در روند پهلو دهی، تخلیه و ترخیص کالای آنها بدون تردید خطرات ناشی از ازدحام موتور لنج ها و بار ترافیکی اسکله بندر گناوه را کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند تخلیه بار شناورهای سنتی در بندر گناوه شتاب می گیرد

فرایند تخلیه بار شناورهای سنتی در بندر گناوه شتاب می گیرد