مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-15اقتصادي

تکمیل و تحویل واحد 3 گازی فاز 14 پارس جنوبی


مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود 13 میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا، اکبر دادخواه در خصوص فعالیت پایندان در طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی اظهار کرد: شرکت پایندان در پروژه فاز 14 پارس جنوبی که در سال 89 با یک کنسرسیوم شامل هشت شرکت و کاملاً ایرانی که به نوعی ایرانی ترین فاز پارس جنوبی محسوب می شود، به عنوان عضو اصلی در بخش اجرای پروژه حضور داشت.

وی تأکید کرد: پایندان یکی از مهمترین شرکت های اجرا کننده این فاز بوده و تاکنون از چهار واحد (تِرِین) گازی، دو واحد احداث، تحویل و به بهره برداری رسیده است.

دادخواه با بیان اینکه دو واحد گازی از چهار واحد فاز 14 باقی مانده است افزود: در ادامه مسیر به دنبال این هستیم که هر چه سریع تر این پروژه را به اتمام برسانیم و گام مهمی در تولید گاز کشور و انتقال آن به شبکه سراسری برداریم.

مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان با اشاره به حضور مؤثر پایندان در احداث سایر فازهای پارس جنوبی گفت: شرکت پایندان در احداث فاز 15، 16، 17، 18، 22، 24 و 13 نیر حضور مؤثر و خوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و تحویل واحد 3 گازی فاز 14 پارس جنوبی

تکمیل و تحویل واحد 3 گازی فاز 14 پارس جنوبی