مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-15فرهنگي

برپایی جشنواره «کتاب و کتابدار» در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی


به مناسبت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار، یکصد و چهل و هفتمین برنامه سه شنبه های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قالب جشنواره کتاب و کتابدار در کتابخانه مرکزی حرم مطهر حضرت رضا(ع) برپا شد.

- برپایی جشنواره کتاب و کتابدار در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی ایسنا/خراسان رضوی به مناسبت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار، یکصد و چهل و هفتمین برنامه سه شنبه های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قالب جشنواره کتاب و کتابدار در کتابخانه مرکزی حرم مطهر حضرت رضا(ع) برپا شد.

این مراسم امروز، 24 آبان، با حضور جمعی از مدیران، کتابداران و اعضاء نمونه کتابخانه های سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در ورودی تالار قدس کتابخانه مرکزی این آستان مقدس اجرا شد.

رونمایی از جلد اول کتاب گنجینه رضوی با محوریت گزیده ای از سخنرانی های سه شنبه های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی که به کوشش جواد فرهمندنژاد و انیس میری تدوین شده، از مهم ترین برنامه های این مراسم بود.

این کتاب مشتمل بر 44 سخنرانی است که اساتید و نخبگان دعوت شده به این برنامه ها در سال 1398 ایراد کرده اند.

نقش کتابخانه های آستان قدس رضوی در تولید علم کشور در این مراسم حجت الاسلام سیدجلال حسینی، رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره «کتاب و کتابدار» در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

برپایی جشنواره «کتاب و کتابدار» در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی