مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-15پزشكي

از رفع کمبودهای دارویی تا مصرف منطقی سرم وآنتی بیوتیک ها


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه نظارت زیادی بین شرکت های توزیع داروی استان لحاظ می شود، گفت: کمبودهای دارویی طی هفته های آتی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با شروع فصل پاییز و در کنار آن شیوع بیماری های فصلی آنفلوانزا، سرماخوردگی نگرانی این روزها کمبود دارو است، از سرم، انتی بیوتیک گرفته تا داروی سرماخوردگی و حتی قطره بینی!؟ طی دو هفته اخیر موضوع کمبود داروها جلوه گر شده اما باتوجه به پیگیری های صورت گرفته وضعیت بازار دارو از حالت قبل خارج شده و اکنون کمی بهتر شده است.

مسؤولان بهداشتی و درمانی قول داده بودند که شرایط بهتر شد و با ادامه روند شاهد از بین رفتن کامل مشکلات دارویی خواهیم بود.

*رفع کمبودهای دارویی طی هفته های آینده ابراهیم صالحی فر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این باره، از رفع کمبودهای دارویی طی هفته های آتی خبر داد.

وی با اشاره به کمبود دارو طی روزهای اخیر، گفت: با توجه به افزایش تولید برخی اقلام دارویی از جمله آنتی بیوتیک ها پیش بینی می شود تا هفته های آینده وضعیت توزیع دارو در استان بهتر شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه نظارت زیادی بین شرکت های توزیعی استان لحاظ خواهد شد، امیدواریم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رفع کمبودهای دارویی تا مصرف منطقی سرم وآنتی بیوتیک ها

از رفع کمبودهای دارویی تا مصرف منطقی سرم وآنتی بیوتیک ها