مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:362022-11-15ورزشي

بسترهای لازم برای ورود روزانه 20 هزار زائر «سردار دل ها» در کرمان فراهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در نشست برنامه های سالگرد شهادت سردار دل ها با تاکید بر مشارکت ادارات و نهاد ها در برگزاری مراسم هفته مقاومت اظهار کرد: ویژه برنامه های هفته مقاومت باید به عنوان وظایف، بین همه دستگاه های متولی تقسیم و به بهترین شکل ممکن و با نظارت ستاد ترویج فرهنگ مکتب حاج قاسم برگزار شود.

محمدمهدی فداکار استاندار نیز در این نشست بر در نظر گرفتن برنامه هایی ویژه مدارس و دانشگاه ها و ورزشکاران نیز تاکید کرد و گفت: لازم است که دست اندرکاران این برنامه ها خود دانش آموزان و دانشجویان و ورزشکاران باشند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه های مکتب حاج قاسم، از هفته بسیج، در سراسر کشور شروع می شود و تا هفته مقاومت ادامه خواهد داشت.

همچنین در این نشست زمانی، رییس ستاد مکتب حاج قاسم با اشاره به مباحث تولیدات رسانه ای در کرمان و تهران، اسکان زائران، برگزاری یادواره های شهدا، تجمع هیات ها، اجرای برنامه های فرهنگی از جمله سرود و تواشیح، کرسی های تلاوت، برگزاری 10 ویژه برنامه در بیت الزهرا، از جمله برنامه در سوگ یار که شهید سلیمانی نیز قبل از شهادتش این برنامه را برگزار می کرد را بخشی از مهم ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای لازم برای ورود روزانه 20 هزار زائر «سردار دل ها» در کرمان فراهم است

بسترهای لازم برای ورود روزانه 20 هزار زائر «سردار دل ها» در کرمان فراهم است