مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:472022-11-15دانش

پنجره واحد خدمات دانشگاهی ایجاد می شود


براساس تصویب کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم «پنجره واحد خدمات دانشگاهی» ایجاد می شود و تمامی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی تابعه خدمات الکترونیکی خود را از طریق اتصال به این پنجره به متقاضیان ارائه خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه 23 آبانماه با حضور زلفی گل وزیر علوم، خطیبی معاون اداری و مالی و مدیریت منابع، عموعابدینی معاون آموزشی، زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این نشست پس از  بررسی و تبیین تکالیف ابلاغی دولت در خصوص ایجاد پنجره خدمات هوشمند دستگاه های اجرایی موضوع بند و تبصره 7 قانون به پنجره ملی دولت هوشمند متصل نموده است.

  همچنین سازمان های تابعه این وزارتخانه اعم از سازمان سنجش آموزش کشور، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، موزه علم و فناوری، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی، موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، صندوق رفاه دانشجویان، سازمان امور دانشجویان، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی، مرکز نشر دانشگاهی به این پنجره متصل شده اند و یا در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره واحد خدمات دانشگاهی ایجاد می شود

پنجره واحد خدمات دانشگاهی ایجاد می شود